Pro Tour Fate Reforged 2015
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Deck tech voor PT

3 plaatsers

Ga naar beneden

Deck tech voor PT Empty Deck tech voor PT

Bericht van Admin za nov 29, 2014 8:43 pm

Hallo,

Hebben jullie over de pt decks nagedacht en welke jullie willen gaan spelen?

De populaire decks van

http://www.mtgtop8.com/format?f=MO

http://sales.starcitygames.com//deckdatabase/index.php?format_ID=28

Laten verschillende strategieën zien, nu ben ik benieuwd, wat voor decks spreken jullie het meest aan en denk je dat het een kans maakt op de PT?

Laat vooral weten wat je de kracht en zwakte vindt van de decks.

Admin
Admin

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-11-14

https://ptfr2015.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Deck tech voor PT Empty Re: Deck tech voor PT

Bericht van Number 2 zo nov 30, 2014 3:48 pm

Ik ben vooral benieuwd naar de inhoud van de nieuwe set, pod is momenteel misschien 1 van de beste 3 decks qua reach, maar omdat veel mensen dat zullen spelen lijkt het mij lastig om daar echt een edge mee te creëren, er van uitgaande dat de meeste mensen het op de pt alleen op pakken als ze het goed kennen.

Afhankelijk van je speel stijl (ik maak uit je posts op dat je wel eens constructed hebt gespeeld maar (nog) niet bepaald intensief modern) zou je de keuze kunnen beperken tot een aantal decks, wat ik voorheen wel deed is uitgebreid uitproberen wat het beste veld in een verwachte metagame zou kunnen zijn en dan het deck pakken met de beste resultaten, maar ik heb eigenlijk niemand van de geplaatste mensen gehoord over veel en ver van te voren (zover mogelijk aangezien er een nog een set bij komt) testen.

Number 2

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-11-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Deck tech voor PT Empty Re: Deck tech voor PT

Bericht van Sander zo nov 30, 2014 7:49 pm

Persoonlijk ben ik de laatste tijd meer een Twin speler geweest. Afhankelijk van de veranderingen vooraf de PT zal ik dit deck gaan spelen. PLAYTESTEN OM MTGO lijkt mij een hele goede manier om te oefenen. Dit is een formaat van practice, niet altijd innovatie.

Sander

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-11-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Deck tech voor PT Empty Re: Deck tech voor PT

Bericht van Number 2 zo nov 30, 2014 10:15 pm

Ik vind magic online globaal niet heel representatief je (lees ik:)) kan verliezen op tijd met 1-0 voorsprong, en mensen spelen veel meer delver en burn dan in het echt.

We kunnen elkaar allemaal wel wederzijds uitdagen, in het echt heb ik vrijwel alle decks, helaas op modo maar eentje. (maar dat is wel het deck dat ik 90% zeker of een variant daarvan op de PT zal spelen)

MODO username: Numbertwo

Number 2

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-11-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Deck tech voor PT Empty Re: Deck tech voor PT

Bericht van Sander ma dec 01, 2014 12:05 am

Number 2 schreef:Ik vind magic online globaal niet heel representatief je (lees ik:)) kan verliezen op tijd met 1-0 voorsprong, en mensen spelen veel meer delver en burn dan in het echt.

We kunnen elkaar allemaal wel wederzijds uitdagen, in het echt heb ik vrijwel alle decks, helaas op modo maar eentje. (maar dat is wel het deck dat ik 90% zeker of een variant daarvan op de PT zal spelen)

MODO username: Numbertwo

Natuurlijk is het niet 100% representatief qua metagame maar het gaat erom dat je went aan je deck.

MTGO: The_Meddling_Mage

Sander

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-11-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Deck tech voor PT Empty Re: Deck tech voor PT

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum